سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر کس به دانش خویش عمل کند، به مطلوب و مقصود اخرویش برسد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13


منبع: www.p30download.com


Sophos Antivirus نام یکی دیگر از آنتی ویروس های قدرتمند و مطرح دنیای کامپیوتر است که از طرف کمپانی معروف انگلیسی بنام، Sophos ارائه شده است، این ویروس کش از قدرت و سرعت بالا و قابل توجهی در شناسایی و حذف انواع ویروس ها برخوردار بوده و محافظ خوبی برای کامپیوتر شما بشمار میرود.

Sophos Antivirus تا به حال جوایز بسیاری از شرکت های برتر نرم افزاری دریافت نموده است، این ضد ویروس قادر است از کامپیوتر شما در مقابل انواع ویروسها، تروجان ها، جاسوس ها و کرم های مخرب، محافظت به عمل آورده و از آلوده شدن سیستم شما پیشگیری نماید.
این برنامه از انعطاف پذیری بسیار خوبی جهت اسکن های کنترل شده و زمانبندی شده  برخوردار بوده و حتی قادر است سیستم های یک شبکه را از طریق کامپیوتر سرور  آپدیت نموده و شما را در مقابل آخرین تهدید ها بیمه کند.
از دیگر قابلیت های کلیدی این آنتی ویروس توانایی بالای آن در زمینه ی یافتن و نابودی کرمها میباشد، به عنوان مثال کرم Jeefo که با ورود به سیستم تمامی فایلهای اجرایی را به خود آلوده می سازد و سرعت سیستم را تا حد قابل توجهی پایین می آورد و فعالیت برخی فایلهای اصلی ویندوز را مختل می سازد، به سادگی توسط Sophos کشف شده و حذف میگردد.


Info توجه:
به علت شکایت شرکت Sophos فایل دانلود حذف شد!
ولی با یک جستجوی کوچک در گوگل میتوانید جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را پیدا کنید.


Download یافتن لینک دانلود در گوگل | لینک اصلی
Home Page سایت سازنده
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


با عرضه نسخه های آزمایشی ویندوز ویستا و علاقه کاربران به زیبایی های ظاهری این ویندوز برنامه ها و Theme های مختلفی برای تبدیل محیط ظاهری ویندوز ایکس پی به محیط ویندوز ویستا عرضه شدند. Vista Transformation pack برنامه است که تا قبل از تغییر نام ویندوز مایکروسافت به ویستا با نام Longhorn Transformation pack عرضه می شد ولی با تغییر نام ویندوز لانگهورن به ویستا نام این برنامه نیز به طبع تغییر پیدا کرد. با نصب این نرم افزار محیط ظاهری ویندوز ایکس پی شما، شامل ظاهر پنجره های ویندوز، آیکن ها، نوارهای ابزار، Boot Screen  و  میز کار و همچنین صداهای محیط ویندوز به طور کلی دگرگون خواهد شد و شما به تجربه محیط ویندوز ویستا بر روی ویندوز ایکس پی دست خواهید یافت! این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه جدیدتر میباشد.


Serial پسورد: www.p30download.com
Download دانلود - 12.5 مگابایت
Link لینک منبع
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


فایل های موجود بر روی هارد دیسک بتدریج و در هنگام کار با آنها تکه تکه میشوند و در نواحی مختلف هارد دیسک پراکنده میشوند، در هنگام اجرا باید تمامی قسمت های فایل به هم متصل شده و به حافظه بارگذاری شود، هرچه فایل ها بیشتر تکه تکه شوند مدت زمان پیدا کردن و بارگذاری آنها به حافظه بیشتر میشود و همین امر باعث کندی سرعت کامپیوتر میشود، Diskeeper با یکپارچه سازی فایل های پراکنده به طرز عجیبی سرعت کامپیوتر را افزایش میدهد. این نرم افزار نسبت به ابزار Defragmentation خود ویندوز بسیار عالی و سریعتر عمل میکند.

برخی از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند عبارتند از:
- سرعت بسیار بالای عملیات Defrag با استفاده از تکنولوژی  هوشمند I/O
- مجهز به بخش FragShield برای جلوگیری از ایجاد Fragment در فایلهای اصلی سیستم 
- زمانبندی هوشمند و آسان برای انجام عملیات Defrag به صورت دوره ای
- تعمیر بخشهای آسیب دیده پس از عملیات Defrag


Serial پسورد: www.p30download.com
Download دانلود - 26.05 مگابایت
Home Page سایت سازنده
Link لینک منبع
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


آنتی ویروس پاندا با تکنولوژی بالا و سهولت استفاده یکی از قویترین نرم افزار های بازار آنتی ویروس است.
در نسخه جدید این نرم افزار سرعت اسکن تا 30? نسبت به نسخه های قبلی افزایش پیدا کرده، این آنتی ویروس مجهز به تکنولوژی SmartClean میباشد که علاوه بر پاک سازی سیستم از انواع ویروس ها و تروجان ها تغییرات و آسیب هایی که ویروس ها ایجاد کرده اند را نیز به حالت قبل بر میگرداند.
یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار به روز رسانی سریع میباشد، در حین کار با اینترنت آنتی ویروس به صورت خودکار بروز میشود و احتیاج به عمل خاصی نیست، به علاوه اگر شما ویروس یا تروجانی جدیدی سراغ دارید که پاندا قادر به تشخیص آن نمیباشد با ارسال آن ویروس یا تروجان به سایت پاندا، گروه امنیتی پاندا دست به کار میشوند و پس از بررسی فایل مورد نظر و شناسایی ویروس نسخه ی ضد آن را ایجاد میکنند و شما با آپدیت کردن پاندا در مقابل آن هم ایمن میشوید.

کمپانی پاندا در ابتکاری جدید، نسخه نهایی و اخیر برنامه ضد ویروس (Panda Antivirus 2007) خود را با دیگر برنامه همین شرکت یعنی برنامه های Panda AntiSpyware, Panda Firewall, Panda TruPrevent ادغام کرده و این دو را در قالب یک نرم افزار کامل و مستقل عرضه کرده است.
این ادغام  گارد قدرتمند و مستحکمی  را در سیستم های میزبان ایجاد کرده که قادر است بصورت همزمان از نفوذ جاسوس افزارها و  ویروس ها جلوگیری کرده و دیوار آتش محکمی نیز بنا سازد!

برخی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار قوی عبارتند از:
- قابلیت کشف، شناسایی و حذف اتوماتیک کلیه ویروس ها، کرمها و تروجان ها از سیستم میزبان
- کنترل و مدیریت کامل بر Email ها، فایلهای دریافتی، بازی های آنلاین و دیگر برنامه های پیام رسان در اینترنت
- جلوگیری از ورود Spy ها و برنامه های جاسوسی مخرب به سیستم کاربر، جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات شما
- قابلیت جلوگیری از نفوذ هکر ها به سیستم، بعلاوه شناسایی آخرین ترفند های بکار رفته توسط آنها (قابلیت کنترل اتصال های WI-FI)
- قابلیت شناسایی فیشر ها یا صفحات تقلبی مختلف و جلوگیری از فریب کاربر جهت دزدیدن اطلاعات وی توسط اینگونه صفحات
- دارای تکنولوژی TruPreventTM Technologies، جهت شناسایی ویروسها و نرم افزار های ناشناس از روی رفتار مشکوک آن ها ( نکته قابل توجه این است که شناسایی ویروس های معروفی همچون Sasser و Mydoom  با استفاده از همین تکنولوژی صورت گرفت)
- سازگاری کامل با ویندوز های مختلف مایکروسافت، XP/2000 Pro ws/Me/98
- نکته قابل توجه این است که این آنتی ویروس همچون بسیاری از آنتی ویروس های معروف دیگر مقدار حافظه زیادی از سیستم میزبان را در اختیار خود قرار میدهد که این موضوع میتواند برای بسیاری از کاربرانی که از سیستم های ضعیف تر استفاده میکنند مشکل زا شده و سرعت کارایی سیستمشان را به حداقل ممکن کاهش دهد!


Serial پسورد: www.p30download.com
Download دانلود - 23 مگابایت
Home Page سایت سازنده
Link لینک منبع
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


نرم ‌افزارهای پرتابل portable یا قابل حمل به نرم‌افزارهایی گفته می‌شود که احتیاجی به نصب در کامپیوتری که می‌خواهید از آنها استفاده کنید، ندارند. کافی است آنها را وارد حافظه یک درایو USB و یا یک آی‌پاد و یا مموری استیک کنید و روی آیکان هر یک از آنها کلیک کنید، تا نرم افزار بلافاصله اجرا شود. در اماکنی که اجازه نصب نرم‌افزار توسط کاربران داده نمی‌شود مثل کافی نتها و بعضی ادارات دولتی، می‌توان به راحتی از این نرم افزارها استفاده کرد.

این نسخه از فتوشاپ 9 یک نسخه پرتابل میباشد یعنی احتیاج به نصب ندارد و در اماکنی که امکان نصب برنامه ها را ندارید و یا فرصت و زمان کافی برای نصب فتوشاپ ندارید کمک بزرگی به شما میکند البته چون این یک نسخه پرتابل میباشد ممکن است بعضی از قابلیت ها جانبی نظیر برخی از کلیدهای میانبر و یا Help را نداشته باشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که با فتوشاپ زندگی میکنند میتوانید با کپی کردن این نسخه بر روی یک مموری کارت یا USB Drive همیشه یک فتوشاپ همراه خود داشته باشید.


Info توجه:
برای اجرا فقط فایل Open.bat را اجرا کنید!

Serial پسورد: www.p30download.com
Download دانلود - 55.87 مگابایت
Home Page سایت سازنده
Link لینک منبع
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


پیش نوشت: این نسخه تقریباً دو هفته پیش منتشر شده بود ولی نسخه ای که در اینجا برای دانلود قرار داده ایم احتیاج به تائید صلاحیت ویندوز ندارد و مانند نسخه ی آزمایشی قبلی مشکل عدم نمایش تب ها را ندارد!

بعد از ارائه سه نسخه ی آزمایشی از اینترنت اکسپلورر نوبت به نسخه ی Release Candidate 1 و یا کاندید انتشار 1 میرسد، در این نسخه مشکلات نسخه های آزمایشی قبلی برطرف شده و بسیار شبیه به نسخه نهایی میباشد، احتمالاً نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر همراه با ویندوز ویستا عرضه خواهد شد.

از مهمترین ویژگی های نسخه ی جدید اینترنت اکسپلورر میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
- مشاهده چند صفحه مجزا در یک پنجره (مشابه ویژگی tabbed browsing در نرم افزار فایرفاکس شرکت موزیلا)
- دارای نرم افزار ضد جاسوس داخلی, جهت افزایش ضریب امنیتی برنامه در اینترنت
- دارای PopUp Blocker  قدرتمند جهت جلوگیری از باز شدن صفحات ناخواسته موسوم به PopUp
- قابلیت استفاده از فیدهای RSS
- قابلیت جستجوی سریع در موتورهای جستجوی دلخواه
- قابلیت بزرگنمایی یک صفحه برای کمک به کاربران با دید ضعیف
- قابلیت چاپ بخشی از صفحه (به جای چاپ کلی هر صفحه)
- بهبود در پشتیبانی کدهای CSS و تصاویر شفاف (transparent) با پسوند PNG


Serial پسورد: www.p30download.com
Download دانلود - 18.12 مگابایت
Home Page سایت سازنده
Link لینک منبع
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()



www.p30download.com/

شرکت مایکروسافت نسخه Candidate 1 از ویندوز ویستا را عرضه کرد. این نسخه بنا بر اعلام منابع خبری نسخه تقریبا نهایی ویندوز جدید مایکروسافت به حساب می آید. مقامات مایکروسافت می گویند نسخه جدید نسبت به آخرین نسخه بتای ویستا به شدت متحول شده است. رابط کاربری، درایوها و عملکرد ویستای جدید نسبت به نسخه قبلی بسیار بهتر شده است.
در عین حال مقامات مایکروسافت می گویند کاربر روی ویستا هنوز به پایان نرسیده و تحولات جدیدی کماکان در راه است.


Info توجه:
این نسخه محدودیت زمانی دارد و 15 روز بعد از نصب غیر فعال میشود!
ولی با نصب دوباره میتوانید 15 روز دیگر از آن استفاده کنید.
زیبایی و امکانات جدید این نسخه ارزش دانلود را دارد ...

Download برای دانلود نسخه های 32 و 64 بیتی به این صفحه مراجعه کنید
User ثبت نام برای دریافت شماره سریال از طریق مایکروسافت
Photo تصاویری از این نسخه
Link لینک منبع
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


Nod32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset , این محصول را بیشتر برای کاربرام حرفه ای در نظر گرفته است , در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است. نام رابط کاربری این ضد ویروس Amon است, ظاهر اولیه این برنامه بیشتر شبیه برنامه های پیام رسان، و برای کاربران حس چندان خوبی ندارد، اما پس از کمی حوصله و ور رفتن ، به آن عادت کرده و به کارایی ساده و جذاب آن پی خواهید برد.

Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتا بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها بصورت خودکار در قالب فایل های نسبتا کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده  و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp)  بروز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال ، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم میکاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور  اطلاعات کامپیوتر, در صورت مواجه شدن با ویروس ,این موضوع را  بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.


Info قبل از نصب حتما فایل Readme را بخوانید!
Serial پسورد: www.p30download.com
Download دانلود - 10.3 مگابایت
Crack کرک
Photo تصویر محیط برنامه
Home Page سایت سازنده
Link لینک منبع
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


خوب تقریباً اکثر کاربران این برنامه را میشناسند، ACDsee نرم افزار محبوب دیدن تصاویر، پیش از آمدن ویندوز ایکس پی به دلیل اینکه ویندوز برای مشاهده عکس ها از اینترنت اکسپلورر استفاده میکرد و ابزار مناسبی نداشت، ACDSee تقریباً بر روی تمام سیستم ها یافت میشد اما با آمدن ویندوز ایکس پی و نرم افزار Windows Picture & fax Viewer حضور این برنامه کم رنگ شد، اما هنوز کاربران حرفه ای از این برنامه استفاده میکنند، البته با ارائه نسخه های جدید این نرم افزار و قابلیت ها زیادی که به آن افزوده شد این نرم افزار دوباره جایگاه خود را پیدا کرد. به کمک این برنامه میتوانید به راحتی در بین عکس های خود به جستجو بپردازید و تک تک آنها را مشاهده کنید، تغییر سایز دهید، چاپ کنید و با کمک نرم افزار های جانبی آنها را ویرایش کنید. اگر دوربین دیجیتالی دارید به راحتی میتوانید عکس های گرفته شده را توسط این برنامه به داخل کامپیوتر دانلود کنید، دسته بندی کنید و به آنها امتیاز بدهید و هزاران قابلیت دیگر که خود به وجود آنها پی خواهید برد پس درنگ نکنید و جدیدترین نسخه ی این برنامه را دریافت کنید.

از قابلیت های جدید این نرم افزار به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
- مدیریت و طبقه بندی عکس ها با سرعت و امکانات بیشتر
- نمایش سریعتر عکس ها و حالت جدید Quick View Mode
- امکان به اشتراک گذاری رایگان عکسها از طریق سایت برنامه
- محدود کردن دسترسی به عکس ها و شاخه ها محرمانه و قفل گذاری بر روی آنها
- قابلیت جدید نمایش عکس ها بر روی دسکتاپ با نام Showroom
- پشتیبانی از دوربینهای دیجیتالی جدید Canon, Nikon, Fujifilm, Olympus, Kodak, Minolta
- ایجاد فایلهای PDF و اسلاید شو های Flash
- و ...


Serial پسورد: www.p30download.com
Download دانلود نسخه جدید 9.0 با حجم 22.6 مگابایت | کرک
Download دانلود نسخه قبلی پرو 8.1.99 با حجم 23.2 مگابایت | کیجن
Home Page سایت سازنده
Link لینک منبع
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


real player یک نرم افزار همه منظوره پخش انواع فورمت های دیجیتال میباشد که به شما این امکان را میدهد آنجه را که میخواهید پیدا کنید و پخش کنید. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. real player یکی از قدیمیترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از 3200 ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار real player بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک real player میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید که البته این قابلیت در ایران زیاد کاربرد ندارد.
گذشته از قابلیت های آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فورمت های رایج صوتی و تصویری است و به جای نرم افزار های Winamp و jet Audio شما از این نرم افزار نیز میتوانید استفاده کنید. احتمالاً با فایل های فورمت ra. و یا ram. برخورد کرده اید این دو فورمت از اصلی ترین فورت های مورد پشتیبانی این نرم افزار هستند.

قابلیت های این نرم افزار مشهور عبارتند از:
- کیفیت بالای صوت و تصویر
- پخش CD & DVD و سایر مدیا ها
- امکان خرید از فروشگاه آنلاین
- دانلود موزیک های برگزیده
- رادیو آنلاین با دریافت بیش از 3200 ایستگاه رادیویی
- بهبود کیفیت صدا و اکولایزر تصویری برای بهبود کیفیت تصاویر
- قابلیت رایت بر روی سی دی و همچنین تغییر فورمت سی دی های صوتی به Mp3
- توانایی پخش اکثر فورمت های رایج صوتی و تصویری شامل Quicktime MPEG-4, Windows Media, DVDs, & more
- و ...


Serial پسورد: www.p30download.com
Download دانلود - 12 مگابایت
Crack کرک
Home Page سایت سازنده
Link لینک منبع
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2      
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 112497
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه