سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زکات دانش بذل آن به مستحقّش و واداشتن نفس در عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31


منبع : www.DC2008.tk


آپدیت شد!
پیش نوشت: بعد از عرضه نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 7.0 نوبت به ویندوز مدیا پلیر 11.0 رسید!


بالاخره نسخه نهایی ویندوز مدیا پلیر 11 نیز منتشر شد. در ابتدا قرا بود مایکروسافت Windows Media Player 11 را تنها برای ویندوز ویستا آماده نماید اما پس از آن تصمیم این شرکت عوض شده و امکان نصب و اجرای آن بر روی ویندوز XP نیز ممکن شد.

برخی از امکانات جدید این نرم افزار عبارتند از:
- محیط ظاهری جدید زیبا
- پشتیبانی و هماهنگی بهتر با رایانه های قابل حمل
- گزینه ی جدید Stacks برای دسته بندی بهتر آلبومهای صوتی تصویری
- گزینه ی جدید لیست فایل ها در هنگام جستجوی آنها (search as you type)
- امکان کنترل بر روی فایلهای DRM جهت کاهش حجم آنها در صورت نیاز کاربر
- فایل های DRM می توانند به دلخواه و بر اساس محتوی آنها تگ گذاری شوند
- شامل فروشگاه آنلاین موسیقی مایکروسافت و همکار جدید این شرکت یعنی MTV


توجه:
ویندوز مدیا پلیر 11 فقط بر روی ویندوز ایکس پی سرویس پک 2 و جدیدتر از آن نصب میشود.
همانند دیگر برنامه های جدید مایکروسافت، یک سیستم حفاظتی در برابر اصل بودن نرم افزارها (WGA) در این نرم افزار بکار رفته است. در نسخه ایی که در اینجا برای شما فراهم کرده ایم نیازی به ترفند های ویژه برای نصب ندارید و به راحتی میتوانید نرم افزار را نصب کنید.
دو حالت نصب در برنامه گنجانده شده است یکی مخصوص ویندوز ایکس پی سرویس پک 2 میباشد. که در یک مرحله نصب میشود و دیگری مخصوص ویندوز مدیا سنتر است که اگر از حالت اول استفاده کنید ممکن است با پیغام خطای RollUp مواجه بشوید ولی در حالت دوم دیگر این پیغام خطا را نخواهید دید.


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 26.5 مگابایت (نسخه ی کرک شده) 32-bit | لینک کمکی
دانلود مستقیم از سایت مایکروسافت Windows Media Player 11 x86 (32-Bit) | 64-Bit
سایت سازنده


 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()



اگر از یکنواختی صدا های ویندوز ایکس پی خود خسته شده اید. با دریافت و نصب این بسته میتوانید صدای های پیش فرض ویندوز خود را به صدا های پیش فرض ویندوز ویستا تبدیل کنید. این بسته شامل تمامی صداهای اصلی از جمله صداهای، ورود و خروج ویندوز، پیغام های خطا، اتصال قطعات سخت افزاری، کوچک و بزرگ کردن پنجره های ویندوز، کاهش میزان باطری و ... میباشد.

توجه:
اگر نسخه قبلی را دانلود کرده اید در هنگام نصب باید مسیر شاخه ی ویندوز را به صورت دستی تنظیم کنید. در نسخه ی فعلی (اصلاح شده) مسیر شاخه ی ویندوز به صورت خودکار شناخته میشود!


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 5.65 مگابایت
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()


سی دی بوت یا Bootable CD، سی دی هایی هستند که بدون نیاز به وجود ویندوز در سیستم ، بصورت خود کار، در محیط Dos اجراشده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار میدهند.
Hiren"s BootCD محصولی رایگان و جادویی بی نظیر از وب سایت Ntlworld است که مجموعه ای از ابزارهای کاربردی و Utiliti تحت Dos را در قالب یک سی دی کامل گرد هم آورده تا قدرت مانور شما در محیط Dos را چندین برابر افزایش دهد!
این سی دی  مجموعه ای از ابزارهای بی نظیر تحت داس را بصورت خودکار اجرا نموده و به شما امکان میدهد تا پس از انتخاب برنامه مورد نظر، آن را اجرا نموده و به پارتیشن بندی هارد دیسک، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات، بازیابی اطلاعات پارتیشن ها، ویروس یابی سیستم، مشاهده تصاویر، ویرایش Password  ها و بسیاری اعمال دیگر بپردازید.

این مجموعه به صورت کاملا رایگان در قالب یک فایل Iso قابل دانلود میباشد.

پس از دانلود فایل فشرده، ابتدا زیپ آن ها را باز نموده و سپس فایل ISO  موجود در آن را با استفاده از یک برنامه رایت، مانند Nero بروی یک CD خام رایت کنید. حال سیستم خود را ری استارت نموده و پس از قرار دادن سی دی مذکور در CD ROM، سیستم را با CD بوت نمایید، تا وارد برنامه های Hiren"s BootCD شوید، حال برنامه مورد نظر را انتخاب نموده و لذت ببرید.
با مراجعه به این صفحه، از قابلیت های این CD و نرم افزارهای موجود در آن مطلع شوید.


توجه:
به هیچ عنوان از نرم افزار هایی که با آن ها آشنایی ندارید استفاده نکنید، ممکن است به اطلاعات روی هارد دیسک شما آسیب وارد کند!


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 65 مگابایت
سایت سازنده
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()


یکی از قوی ترین و شایعترین ویروس/تروجان هایی که اخیرآ در حال گسترش بین کاربران استفاده کننده از یاهو مسنجر می باشد ویروس "Exploit.JS.ADODB.Stream.e" است. در صورتیکه کامپیوتر شما نیز به این ویروس آلوده شده باشد بدون آنکه متوجه شوید به لیست دوستانتان پیغامهایی مبنی بر بازدید از سایت nsl-school.org ارسال می شود. بدین ترتیب در صورت کلیک بر روی این لینکها دوستان شما نیز آلوده خواهند شد.
هنوز مشخص نیست سازنده این ویروس چه کسی است و این احتمال داده می شود که ویروس مذکور به سرقت اطلاعات و رمز های شخصی افراد می پردازد. در صورتیکه شما و یا یکی از دوستانتان به این ویروس آلوده شده شده اید روش زیر مناسبترین گزینه برای از بین بردن آن است:

پیام و لینک هایی که این ویروس ارسال می کند چیست ؟!
در متن تمامی این پیغام ها لینکی به سایت Nsl-school.org داده شده است که در صورت کلیک کردن بر روی آن کامپیوتر شما آلوده می شود.

در صورتیکه به ویروس آلوده شوید چه مشکلاتی پیش خواهد آمد ؟!
1- در ابتدا ویروس صفحه شخصی اینترنت اکسپلورر (Default IE Page) را به سایت nsl-school.org تغییر می دهد. در این صورت به هیچ طریق امکان عوض کردن آن وجود نخواهد داشت. بعد از هر باز باز کردن یک صفحه وب جدید، ویروس مجددآ خود را در سیستم شما کپی می کند.

2- گزینه های Task Manager و Reg Edit در کامپیوتر غیر فعال می شوند تا شخص نتواند از این طریق فعالیت ویروس را مشاهده و یا از بین ببرد.

3- فایل هایی با نامهای svhost.exe , svhost32.exe , internat.exe در کامپیوتر ایجاد می شوند. (برای اطمینان پوشه های windows و temp را بررسی کنید.)

4- ویروس بدون آنکه متوجه شوید پیغام هایی را به لیست دوستان شما (Yahoo Messenger ID List) ارسال می کند.


چگونه ویروس را از کامپیوتر خود پاک کنیم ؟!
راه ها و روش های مختلفی برای حذف این ویروس معرفی شده است.
ولی روش معرفی شده در اینجا راحت ترین روش است!
فایل زیر را دانلود کنید و سپس فایل YVRemove.bat را از داخل آن اجرا نمائید.

Download دانلود - 4 کیلوبایت
Serial پسورد: www.p30download.com
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()



Vista SideBar در کنار صفحه دسکتاپ ویندوز یک ساید بار (نوار ابزار) زیبا ایجاد میکند. این ساید بار که در واقع یکی از ابزارهای مخصوص ویندوز ویستا است،  برای ویندوز ایکس پی عرضه شده است. در این ساید بار لینک ها و نمایشگر های مختلفی برای نمایش وضعیت برخی از قسمت های ویندوز و همچنین راحتی کار با نرم افزارهای اصلی ویندوز تعبیه شده است.
ساعت، نمایشگر وضعیت هارد دیسک، نمایشگر میزان استفاده از CPU و Ram ، نمایش ایمیل های رسیده، نمایشگر RSS، جستجوگر گوگل، نمایش عکس ها به صورت اسلاید شو، برنامه های کاربردی ویندوز و کنترل صدا و عقب و جلو بردن تراک های صوتی در حال پخش امکاناتی است که این نوار ابزار برای شما فراهم میکند.


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 4.4 مگابایت
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()



آپدیت شد!
جدیدترین نسخه ی یاهو مسنجر، دنیای اینترنت بسیاری از کاربران ایرانی

ویژگی های سری جدید یاهو مسنجر عبارتند از:
- تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger، شما میتوانید آی دی MSN دوستان خود را در یاهو مسنجر اضافه کنید و از وضعیت آنلاین بودن آنها مطلع شوید و با آنها چت کنید!
- امکان ارسال و دریافت فایلهایی تا سقف 1 گیگا بایت از طریق مسنجر
- تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر (PC-to-PC) و تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
- پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
- مشاهده وضعیت دوستان در Yahoo! 360°


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 9.8 مگابایت
حذف تبلیغات داخلی
لیست کامل شکلک ها | لیست شکلک های مخفی
سایت سازنده
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


آپدیت شد!
پیش نوشت: بالاخره پس از عرضه اینترنت اکسپلورر 7.0 از طرف مایکروسافت، کمپانی موزیلا نسخه ی نهایی شماره 2.0 مرورگر موزیلا را نیز عرضه کرد.

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت ‏Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایلها از اینترنت سود می برد، می تواند فایلهای دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونتهای مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

ویژگی های جدید این نسخه به شرح زیر است:
- تحول در محیط ظاهری
علاوه بر آنکه در موزیلا فایرفاکس 2.0 محیط کاربری (User Interface) به منظور استفاده آسانتر از این مرورگر تغییر کرده است نمای آن (Theme) نیز با تغییر رنگ منو ها و استفاده از دکمه های جدید بهبود کلی یافته است.
- سیستم ضد فریب
یک سیستم اعلام خطر در برابر تهدیدات امنیتی از نوع Phishing بصورت پیش فرض به فایرفاکس افزوده شده است. بدین ترتیب کاربر این اطمینان را می یابد که در صورت بازدید از یک صفحه وب مشکوک، خطری وی را تهدید نمی کند.
- بهبود مرور صفحات با استفاده از Tab
همانطور که می دانید در مرورگر فایرفاکس یک صفحه وب جدید بجای باز شدن در پنجره ای جدید در یک Tab باز می شود و اکنون این Tab ها دارای دکمه های Close نیز شده اند.
- غلط یاب املائی هوشمند
 یک غلط یاب املائی در فایرفاکس 2.0 بصورت خودکار متن های نوشته شده توسط شما در انجمن ها، فرم ها و ... را غلط یابی و اصلاح می کند.


پسورد: www.p30download.com
دانلود - نسخه ویندوز - 5.64 مگابایت
دانلود برای زبان ها و سیستم عامل های مختلف
سایت سازنده
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()


آپدیت شد!
قابلیت دانلود از سایت جدید rapidshare.com به برنامه افزوده شد.


تقریباً سه سال پیش بود که برای اولین بار با سرویس اشتراک فایل سایت راپید شیر Rapidshare.de آشنا شدم. در آن زمان که تمامی سایت های فضای رایگان برای ارائه فضا احتیاج به ثبت نام و تائید ایمیل داشتند سرویس راپید شیر بعلت سهولت و سرعت درکاربرد یک سرویس استثانی محسوب میشد. کافی بود شما وارد سایت شوید و بدون نیاز به هیچ نوع ثبت نامی و تنها با زدن کلید [Browse] فایل مورد نظر را انتخاب کنید و آن را آپلود نمائید. در پایان کار دو عدد لینک یکی به منظور دانلود و دیگری برای پاک کردن فایل به شما داده میشد. به علت سادگی این عمل به One Click hosting معروف شد و تنها محدویتی که داشت این بود که برای
دانلود با رفتن به لینک مربوطه ثانیه شمار فعال میشد و شما باید مدت 60 ثانیه صبر میکردید تا عمل دریافت فایل شروع شود و به طبع در طی این 60 ثانیه به تبلیغات درون سایت توجه میکردید! بالطبع بعلت این شیوه ی خاص فایل های آپلود شده را با نرم افزار های مدیریت دانلود نمیشد که دانلود کرد.

بتدریج با گسترش و افزایش سایت های
دانلود و افزایش تقاضا به علت اینکه اغلب سایت ها با عدم فضا لازم برای ذخیره سازی اطلا عات مواجه بودند باعث شد که استفاده از سرویس Rapidshare افزایش پیدا کند، در اینجا بود که به سرعت سرویس های مشابه پا به عرصه حیات گذاشتند سرویس های معروف دیگری همچون Megaupload.com که در ابتدا با قابلیت های بهتری همچون آپلود فایل تا حجم 500 مگابایت عرضه شدند ولی خیلی زود این قابلیت ها را محدود کردند.
همانطور که استفاده از این سرویس ها با استقبال شدیدی مواجه شد تلاش برای رفع محدودیت هایی که این گونه سایت ها بر روی سرویس های خود اعمال میکردند نیز آغاز شد، مدیران سایت ها نیز به منظور جلوگیری از هدر رفتن منابع سیستم ها و کسب در آمد نیز هر روز بر امنیت سرویس های خود می افزودند و از روش های مختلفی چون اعمال محدودیت زمانی بر روی آی پی، ایجاد کوکی روی سیستم و در نهایت استفاده از کد امنیتی بهره گرفتند.

اما همچنان راه ها و ترفند های برای رفع محدودیت های این سایت ها وجود دارد. در اینجا قصد معرفی ابزاری را دارم که یکی از بهترین و کار آمدترین نرم افزار های کار با اینگونه سرویس ها میباشد. این نرم افزار توانایی دریافت فایل بیشتر از 65 سرور مختلف را دارد.که البته از همه مهمتر آنها سایت Rapidshare است که این ابزار هم نام خود را از همین سایت گرفته است RapGet نرم افزار ویژه
دانلود از سرویس های فضای رایگان است. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار که در هیچ یک از نرم افزار های مشابه نیست قابلیت باز شناختن Recognize کد های امنیتی است معمولاً در ابزارهای مشابه
مثلاً بدون نیاز به وارد شدن سایت راپید شیر کد امنیتی از سایت فراخوانی میشود و درون برنامه لود میشود و کاربر باید آن را تایپ کنید تا دریافت فایل شروع شود ولی این برنامه به صورت خود کار کد امنیتی را تشخیص میدهد و آن را ثبت و دریافت فایل را آغاز میکند. به عنوان مثال این برنامه کد های نظیر:

منبع: www.p30download.com

را به صورت خود کار شناسایی میکند و در سایت ثبت میکند.
البته این برنامه قادر به حذف محدودیت زمانی راپید شیر نمیباشد به عنوان مثال بعد از
دانلود مثلاً 50 مگابایت شما بایت مدت زمانی در حدود 40 دقیقه صبر کنید. ولی در صورتی که یک ارتباط اینترنتی پیوسته مثل Adsl داشته باشید میتوانید لیستی از لینک های دانلود خود را در داخل برنامه اضافه کنید و همه کارها را به آن بسپارید تا یکی یکی فایل ها را دانلود کند. البته اگه اکانت راپید شیر نیز داشته باشید میتوانید با وارد کردن مشخصات آکانت خود درون برنامه، محدودیت زمانی را نیز حذف کنید. این برنامه قابلیت ذخیره پسورد فایل های دانلود شده و اضافه کردن توضیحات برای هر فایل را نیز دارد که در مواردی که تعداد فایل های دانلود زیاد میباشد و معمولاً سایت معرفی کننده و پسورد فایل فراموش میشود کمک بزرگی میکند. دریافت این برنامه را به دوستانی که هنوز طرز دانلود فایل از طریق راپید شیر را بلد نیستند پیشنهاد میکنم.

این برنامه محدودیت های راپید شیر را حذف نمیکند فقط روند دریافت فایل ها مخصوصاّ وقتی که تعداد آنها زیاد باشد را سریعتر میکند و همچنان مشکل عدم Resume یا دریافت ادامه فایل پس از قطع شدن وجود دارد ولی در صورتی که اکانت راپید شیر داشته باشید میتوانید از قابلیت Resume نیزبهره ببرید.

چون Rapidshare سرویس خود را به صورت رایگان عرضه میکند برای استفاده شما یا باید اکانت راپید شیر (هر ماه 9 یورو) را خریداری کنید و یا یک ارتباط پیوسته اینرتنتی داشته باشید تا بتوانید با برنامه مثل RapGet فایل های مورد نظر خود را
دانلود کنید.

این برنامه علاوه بر سایت Rapidshare قابلیت
دانلود از سایت های زیر را نیز دارا میباشد.
megaupload.com, rapidshare.com, sexuploader.com, mytempdir.com, slil.ru, sendspace.com, turboupload.com, speedshare.org, hyperupload.com, getfile.biz, depositfiles.com, webfile.ru, file2share.biz, rapidupload.com, yourfile.org, yourfilehost.com, filehd.com, mooload.com, scambia.com, filepost.ru, justupit.com, simpleupload.de, audiofind.ru, yourfilelink.com, files.to, savefile.com, filebest.ru, freefileupload.net, 4shared.com, netload.us, uploading.com, f-forge.com, ifolder.ru, oxyshare.com, filecloud.com, datenklo.net, zshare.net, filefactory.com, filespace.ru, badongo.net, easy-sharing.com, upload2.net, hemenpaylas.com, up-file.com, rapidshare.fr, uploadyourfiles.de, quickdump.com, megashares.com, box.net, takdata.com, bonpoo.com, share.am, recfile.com, speedyshare.com, free-transfer.de, paylas.com, come2store.com, ultrashare.de, rapidsafe.de, rapidshare.ru, filecache.de, shareua.com, up.spbland.ru, tinypic.com, imageshack.us


از ویژگی های این برنامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- کاملاً رایگان
- حجم کم در حدود 270 کیلو بایت
- پشتیبانی از بیش از 65 سرور مختلف
- قابلیت چند دانلود به طور همزمان از سرور های مختلف
- پشتیبانی از 46 زبان دنیا از جمله فارسی

توجه داشته باشد به علت محیط کاملاً پویا اینترنت و تغییر در قسمت امنیتی هر سایت ممکن است بعد از مدتی این برنامه قادر به دریافت فایل از برخی از سرویس ها نباشد.


توجه:
آخیراً با تغییر در سایت راپید شیر این برنامه به طور کلی از کار افتاده است، نسخه ای که در اینجا برای شما آماده کرده ام مشکل SSL آن کاملاً برطرف شده است.

دانلود - 1.26 مگابایت
پسورد: www.p30download.com


 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com


Winamp یکی از قدیمیترین و پر طرفدارترین نرم افزارهایی هست که تقریباً روی تمام کامپیوتر ها یافت میشود، نسخه شماره ی 5 Winamp با پوسته ی زیبای Modern عرضه شده که زیبایی و انعطاف پذیری خاصی به این نرم افزار بخشید ولی به هر حال این پوسته نیز قدیمی شد! با دریافت پوسته نرم افزار ویندوز مدیا پلیر مخصوص Winamp و نصب آن میتوانید زیبایی خاصی به Winamp خودتان ببخشید.


Info توجه:
این پوسته فقط بر روی نسخه های سری 5 Winamp نصب میشود.

Serial پسورد: www.p30download.com
Download دانلود - 630 کیلوبایت
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()




Hide IP Platinum
به کمک این برنامه می توانید به صورت مخفیانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. مزیت این مخفی بودن در چیست؟ 1- جلوگیری از هک شدن 2- بعضی از سایت ها که محدودیت دانلود دارند با مخفی شدن IP شما، سایت ها نمی توانند شما رو شناسایی کنند و در نتیجه هر چقدر که دلتان خواست میتوانید دانلود کنید.
این بار جدیدترین نسخه این نرم افزار برای دانلود آماده است!


دانلود
دانلود ( به همراه کرک )
serial: 2BA1056B1A10559F


 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 112437
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه