سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از عدالت نبود حکم نمودن به گمان . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28


منبع: www.p30download.com


Sophos Antivirus نام یکی دیگر از آنتی ویروس های قدرتمند و مطرح دنیای کامپیوتر است که از طرف کمپانی معروف انگلیسی بنام، Sophos ارائه شده است، این ویروس کش از قدرت و سرعت بالا و قابل توجهی در شناسایی و حذف انواع ویروس ها برخوردار بوده و محافظ خوبی برای کامپیوتر شما بشمار میرود.

Sophos Antivirus تا به حال جوایز بسیاری از شرکت های برتر نرم افزاری دریافت نموده است، این ضد ویروس قادر است از کامپیوتر شما در مقابل انواع ویروسها، تروجان ها، جاسوس ها و کرم های مخرب، محافظت به عمل آورده و از آلوده شدن سیستم شما پیشگیری نماید.
این برنامه از انعطاف پذیری بسیار خوبی جهت اسکن های کنترل شده و زمانبندی شده  برخوردار بوده و حتی قادر است سیستم های یک شبکه را از طریق کامپیوتر سرور  آپدیت نموده و شما را در مقابل آخرین تهدید ها بیمه کند.
از دیگر قابلیت های کلیدی این آنتی ویروس توانایی بالای آن در زمینه ی یافتن و نابودی کرمها میباشد، به عنوان مثال کرم Jeefo که با ورود به سیستم تمامی فایلهای اجرایی را به خود آلوده می سازد و سرعت سیستم را تا حد قابل توجهی پایین می آورد و فعالیت برخی فایلهای اصلی ویندوز را مختل می سازد، به سادگی توسط Sophos کشف شده و حذف میگردد.


Info توجه:
به علت شکایت شرکت Sophos فایل دانلود حذف شد!
ولی با یک جستجوی کوچک در گوگل میتوانید جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را پیدا کنید.


Download یافتن لینک دانلود در گوگل | لینک اصلی
Home Page سایت سازنده
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 112579
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه