سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بدترینِ برادران، کسی است که برایش به رنج افتند. [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28


منبع: www.p30download.com


آنتی ویروس پاندا با تکنولوژی بالا و سهولت استفاده یکی از قویترین نرم افزار های بازار آنتی ویروس است.
در نسخه جدید این نرم افزار سرعت اسکن تا 30? نسبت به نسخه های قبلی افزایش پیدا کرده، این آنتی ویروس مجهز به تکنولوژی SmartClean میباشد که علاوه بر پاک سازی سیستم از انواع ویروس ها و تروجان ها تغییرات و آسیب هایی که ویروس ها ایجاد کرده اند را نیز به حالت قبل بر میگرداند.
یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار به روز رسانی سریع میباشد، در حین کار با اینترنت آنتی ویروس به صورت خودکار بروز میشود و احتیاج به عمل خاصی نیست، به علاوه اگر شما ویروس یا تروجانی جدیدی سراغ دارید که پاندا قادر به تشخیص آن نمیباشد با ارسال آن ویروس یا تروجان به سایت پاندا، گروه امنیتی پاندا دست به کار میشوند و پس از بررسی فایل مورد نظر و شناسایی ویروس نسخه ی ضد آن را ایجاد میکنند و شما با آپدیت کردن پاندا در مقابل آن هم ایمن میشوید.

کمپانی پاندا در ابتکاری جدید، نسخه نهایی و اخیر برنامه ضد ویروس (Panda Antivirus 2007) خود را با دیگر برنامه همین شرکت یعنی برنامه های Panda AntiSpyware, Panda Firewall, Panda TruPrevent ادغام کرده و این دو را در قالب یک نرم افزار کامل و مستقل عرضه کرده است.
این ادغام  گارد قدرتمند و مستحکمی  را در سیستم های میزبان ایجاد کرده که قادر است بصورت همزمان از نفوذ جاسوس افزارها و  ویروس ها جلوگیری کرده و دیوار آتش محکمی نیز بنا سازد!

برخی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار قوی عبارتند از:
- قابلیت کشف، شناسایی و حذف اتوماتیک کلیه ویروس ها، کرمها و تروجان ها از سیستم میزبان
- کنترل و مدیریت کامل بر Email ها، فایلهای دریافتی، بازی های آنلاین و دیگر برنامه های پیام رسان در اینترنت
- جلوگیری از ورود Spy ها و برنامه های جاسوسی مخرب به سیستم کاربر، جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات شما
- قابلیت جلوگیری از نفوذ هکر ها به سیستم، بعلاوه شناسایی آخرین ترفند های بکار رفته توسط آنها (قابلیت کنترل اتصال های WI-FI)
- قابلیت شناسایی فیشر ها یا صفحات تقلبی مختلف و جلوگیری از فریب کاربر جهت دزدیدن اطلاعات وی توسط اینگونه صفحات
- دارای تکنولوژی TruPreventTM Technologies، جهت شناسایی ویروسها و نرم افزار های ناشناس از روی رفتار مشکوک آن ها ( نکته قابل توجه این است که شناسایی ویروس های معروفی همچون Sasser و Mydoom  با استفاده از همین تکنولوژی صورت گرفت)
- سازگاری کامل با ویندوز های مختلف مایکروسافت، XP/2000 Pro ws/Me/98
- نکته قابل توجه این است که این آنتی ویروس همچون بسیاری از آنتی ویروس های معروف دیگر مقدار حافظه زیادی از سیستم میزبان را در اختیار خود قرار میدهد که این موضوع میتواند برای بسیاری از کاربرانی که از سیستم های ضعیف تر استفاده میکنند مشکل زا شده و سرعت کارایی سیستمشان را به حداقل ممکن کاهش دهد!


Serial پسورد: www.p30download.com
Download دانلود - 23 مگابایت
Home Page سایت سازنده
Link لینک منبع
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در یکشنبه 85/7/30 و ساعت 2:48 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 112578
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه