سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اندکى که دوام دارد ، به از بسیارى که ملال آرد . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19

سلام دوستان
شرمنده دیر شد داشتم چند روز پیش همین پست رو مینوشتم که یه دفعه کیبرد دیگه دکمه هاش کار نکرد. بهش گفتم تایپ کن، گفت نمیکنم . بهش فحش دادم، گفت حالا که فحش دادی دیگه اصلا کار نمیکنم برو بمیر.

این شد که دیر شد، حالا هم که میبینید دارم براتون پست میدم ? روز با پیچ گوشتی به جونه این کیبرد افتاده بودم که حالا درست شد.

امروز امدن یه سایتی رو بهتون معرفی کنم که دامنه رایگان با پسوند ""veb.ir"" میده.

این سایت یک امکان دیگه هم که میده اینه که شما میتونید بی نهایت ساب دامین داشته باشید و انها رو مدیریت کنید که فکر میکنم امکان خوبی باشه.

و البته یکی از عواملی که باعث شد من این سیستم رو معرفی کنم این بود که تازه کار خودشونو شروع کردند و به قول معروف ادرس های hot  هنوز ثبت نشده و الان که دارم این پستو مینویسم فقط "???" نفر طبق آمار خودشون از این سیستم استفاده کردن که نسبت به آماری که من از صفحات فارسی در اینترنت که در مجله خوندم کم هست. من تو اون مجله تخصصی کامپیوتر خوندم ? میلیون صفحه فارسی موجوده که البته بگم صفحه فارسی و بازم بگم که نسبت به جمعیت ایران کم هم هست.

خوب زیاد حرف نزنم و البته اینم بگم که یه خواهش هم داشتم که الکی دامنه ثبت نکنید،چون ممکنه یکی به اون دامنه ای که شما ثبت کردید و ازش استفاده نمیکنید نیاز داشته باشه و مثله میهن بلاگ نشه که هرچی ادرسه خوب و به درد بخوره ثبت شده و هیچ استفاده ای ازش نمیشه.

برای ورود به سایت از لینک زیر استفاده کنید:

www.veb.ir 

امیدوارم از این مطلب استفاده لازمو برده باشید.

راستی من زدم تو کار طراحی قالب، الانم یه قالب زیره دستمه که تمامه کاراش رو انجام دادم فقط یه مشکل که داره اینه که وقتی پست ها از ? پست بیشتر میشه قالب بهم میخوره، بعدشم اینکه ازاونجایی که من قالب هامو هم زمان به دو سیستم میهن بلاگ و بلاگفا میزارم این قالب تو بلاگفا لینک ارسال نظراتش نمایش داده نمیشه(مسخره نکنید دیگه به کد های بلاگفا اشنایی ندارم)، اگه کسی میتونه کمکم کنه که این قالبو سریع تر تموم کنم حتما بهم خبر بده.

منتظر نظرات هستم...

با نظرات من رو به ادامه کار تشویق کنید.


 نوشته شده توسط مهدی انصاری در چهارشنبه 86/8/9 و ساعت 7:52 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 9
مجموع بازدیدها: 112532
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه