سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه بسیار یاد خداوند ـ عزّوجلّ ـ کند، خداوند، دوستش خواهد داشت، و هرکه بسیار یاد خدا کند، برایش دو برائت نامه نوشته خواهد شد : برائتی از دوزخ و برائتی از نفاق . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13


سی دی بوت یا Bootable CD، سی دی هایی هستند که بدون نیاز به وجود ویندوز در سیستم ، بصورت خود کار، در محیط Dos اجراشده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار میدهند.
Hiren"s BootCD محصولی رایگان و جادویی بی نظیر از وب سایت Ntlworld است که مجموعه ای از ابزارهای کاربردی و Utiliti تحت Dos را در قالب یک سی دی کامل گرد هم آورده تا قدرت مانور شما در محیط Dos را چندین برابر افزایش دهد!
این سی دی  مجموعه ای از ابزارهای بی نظیر تحت داس را بصورت خودکار اجرا نموده و به شما امکان میدهد تا پس از انتخاب برنامه مورد نظر، آن را اجرا نموده و به پارتیشن بندی هارد دیسک، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات، بازیابی اطلاعات پارتیشن ها، ویروس یابی سیستم، مشاهده تصاویر، ویرایش Password  ها و بسیاری اعمال دیگر بپردازید.

این مجموعه به صورت کاملا رایگان در قالب یک فایل Iso قابل دانلود میباشد.

پس از دانلود فایل فشرده، ابتدا زیپ آن ها را باز نموده و سپس فایل ISO  موجود در آن را با استفاده از یک برنامه رایت، مانند Nero بروی یک CD خام رایت کنید. حال سیستم خود را ری استارت نموده و پس از قرار دادن سی دی مذکور در CD ROM، سیستم را با CD بوت نمایید، تا وارد برنامه های Hiren"s BootCD شوید، حال برنامه مورد نظر را انتخاب نموده و لذت ببرید.
با مراجعه به این صفحه، از قابلیت های این CD و نرم افزارهای موجود در آن مطلع شوید.


توجه:
به هیچ عنوان از نرم افزار هایی که با آن ها آشنایی ندارید استفاده نکنید، ممکن است به اطلاعات روی هارد دیسک شما آسیب وارد کند!


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 65 مگابایت
سایت سازنده
 نوشته شده توسط مهدی انصاری در پنج شنبه 85/9/16 و ساعت 6:31 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 112494
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه